Det finns tre sidor av varje historia. Din sida, deras sida och sanningen.

Jag har ingen ork, jag har ingen vilja..
Jag finns snart inte kvar, jag tynar sakta men säkert bort..
Många ser, men jag tror inte de förstår.
Och nu har andra börjat ta sida, och jag vet inte hur jag ska göra..
Vad jag än gör så klagar folk, men jag vet en sak, de ser inte allt från rätt sida.
Min sida är inte den rätta sidan, men det är inte hennes heller..

Började läsa en bok igår av Marian Keyes, Å andra sidan, och den inleds med ett citat från en anonym person, se rubriken, där har ni citatet!
Det var den klokaste jag hört på länge, och det stämmer ju så väl.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Fin text



Hoppas du får en grym onsdag nu! Ha det bäst.

2009-03-11 @ 12:34:35
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0