Hiss och diss!

Kanske skulle börja med dagens hiss och diss? För att ha något att skriva om, eftersom jag egentligen bara sitter hemma och är på Lidl för tillfället, haha.

Dagens hiss-motiveringen följer här
En liten pryl, med mycket kapacitet hoppas jag! Sitter för tillfället med hörlurar i öronen och lyssnar på Lady GaGas album (The Fame) och har även hunnit spela lite spel och titta några minuter på en film idag. Ska försöka få igång lite andra funktioner sen med, så blir det säkert ännu bättre!
Så dagens hiss är alltså, för er som läst tidigare inlägg, min nyinköpta iPod! :)

Dagens diss-motivering följer här
Mörka moln, blåsigt och möjligtvis lite regn. Dagens diss blir helt enkelt vädret som inte är något upplyftande direkt. Idag börjar jag inte jobba förrän 14.30, och det hade ju inte varit helt fel att sitta ute i trädgården och njuta av fint väder innan det är dags för att slita på Lidl ikväll igen.. Men nu sitter jag inne i tv-rummet och bloggar och lyssnar på iPoden och funderar på att ta mig en tur in till Uhamn för att lyssna på gatumusikanterna. Men frågan är om det inte kommer regn snart, och då slutar de ju spela. Så det kanske får bli en annan dag istället.. Dumma vädret!

Kommentarer
Postat av: Linnea;)

Jag vill ha en bra blogg:P

2009-07-30 @ 19:13:36
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0