När alla vännerna, försvunnit?

Jag trodde jag kunde lita på mina vänner, syftar speciellt på en..
Men det kunde jag då fan inte, fy fan säger jag bara..
Jag är så jädra besviken och ledsen för att jag trodde på dig, för att jag lät mig själv tro att du var en vän.
Men du har svikit mig, om och om igen, och det är jag som får lida i slutändan. Tvivlar på att du ens bryr dig..

Jag behöver vänner jag kan lita på annars klarar jag mig inte.. Vart är ni, jag behöver er mer än nånsin...
Jag behöver speciellt dig, men du är för svår för att förstå sig på.. Snälla skärp dig och visa vem du egentligen är, visa den sidan av dig som jag behöver och som jag tror att du egentligen är innerst inne.. Låt mig få se dig, låt mig få känna mig uppskattad tack vare dig.. Snälla?!

Kommentarer
Postat av: sir emelie

har det hänt något "nytt"?

du kan prata med mig om du vill :) <3

2009-02-10 @ 09:37:37

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0