Jag, glad? Sällan

Suck, denna bloggen skulle ju bli den gladare av mig, mitt sorgsna jobbiga liv skulle ju vara över. Men icke, det var visst inte bara att skapa en ny blogg och så skulle allt det försvinna.. Nej, jag måste nog börja ta tag i mitt liv, och komma fram till vad jag tycker är roligt med det och komma fram till vem jag verkligen är, för just nu känner jag att jag är nog aldrig mig själv egentligen, inte på riktigt. Jag gömmer mig bakom någon som jag tror att jag är, men ärligt talat så tror jag att jag inte har hittat mig själv än.

Tänk vad det vore skönt att få bestämma exakt hur ens liv skulle vara, välja sina äkta kompisar som verkligen älskar dig och vill allt väl med dig, som inte pratar skit bakom din rygg och som alltid är vid din sida om något händer. En kompis som förstår dig även fast du inte säger något, någon som vet precis vad du tänker hela tiden.
Och inte bara kompisar, utan även den där speciella personen, kille/tjej vad du än dras till (i mitt fall killar ifall någon skulle undra). Välja en person som du älskar villkorslöst och som älskar dig lika mycket tillbaka. Din bästa kompis som alltid finns där och som du alltid kan prata med, fast kanske inte om samma saker som med den dina kompisar.

Nej, nu ska jag dra mig ifrån datorn och börja fixa så att jag inte behöver stressa för mycket i veckan, det är aldrig bra att stressa, det vet ni väl?

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0