Vänner <3 och de som inte borde få kallas vänner..

Mina så kallade vänner och mina vänner, igår började jag inse vilka som hör vart.
Bröt ihop totalt av olika anledningar på estetfesten igår (som för övrigt var väldigt rolig till en början!) och många av mina vänner träffade jag under kvällen, och nu har jag börjat inse vilka jag bör lita på och vilka jag bör sluta lita på typ..

De underbaraste kompisarna jag har var hur bra som helst igår. De kramade mig, pratade med mig och försökte få mig att må bättre. Närapå omöjligt dock, men att de försökte betydde hur mycket som helst, jag älskar dem såå!! <3

Sen har vi då de så kallade kompisarna.. De som knappt brydde sig fast de såg att jag var ledsen, de som låtsades bry sig men sen sket i det fullständigt strax efteråt.. Mest besviken blev jag på en person, trodde ärligt talat att vår vänskap var betydligt viktigare än vad hon bevisade igår..

Sen en person, den blicken, den oron jag tyckte jag såg. Den kramen jag fick, den betydde allt. Den räddade min annars så katastrofala kväll. Jag ville aldrig avsluta kramen, jag ville stå kvar där för evigt. Det är där jag vill vara...

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0