Min dag!

Min dag har varit grym, bästa dagen på länge, haha.
Jag har tagit det lugnt och bara gjort vad jag har känt för, vilket har varit guld värt. Jag har tränat i 40 minuter, solat, ätit glass och druckit te (absolut att man gör det samtidigt!), varit ute i det fina vädret, lagat lite mat, tittat på True blood, gått igenom lite filmer..
Såna här dagar vill jag absolut ha fler utav, och då skadar det inte att sitta här och veta att jag är ledig fre-mån! 4 dagar HELT LEDIG! Asgrymt! Då blir det mer slappa dagar, och troligtvis lite alkohol.. Festsugen är jag, och för en gångs skull tänker jag festa!!

Aja, mer om dagen, har pratat med två familjer från London. Vill ni läsa mer om detta får ni gärna gå in på min London-blogg, dock är inte bloggdesignen helt klart, men ni får gärna läsa ändå! Klicka på så lite som möjligt bara, haha. Men själva entry-sidan ska vara helt klart, förutom länkarna i flikarna :)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0