Dålig uppdatering..

Känner att det har gått sådär med uppdateringen här den senaste veckan! Har haft fullt upp hela jädra tiden, känns det som i alla fall!
Har varit i Linköping, jobbat, städat, packat, mailat med 6 olika familjer borta i London och försökt komma ut i den härliga vårluften lite.
Nu är jag nådigt trött, borde sovit för typ 2 timmar sen, men jag kände att jag var tvungen att svara på mailen först, så nu är jag klar och ska bara orka resa mig upp ur stolen och lägga mig i sängen. Lär gå ganska fort att somna!

Skriver bara fel hela tiden, lika bra jag ger upp.. Får försöka blogga på tåget imorgon, för då åker jag till Stockholm för en helgweekend med min mor, whiiiii!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0