Tisdag

Otroligt påhittiga rubriker jag väljer denna veckan känner jag..

Idag var det orkester på morgonen, gick bra, men inga svåra låtar direkt. Känner att jag kommit igång med flöjten lite i alla fall, ska fortsätta spela lite varje dag förhoppningsvis då det blir ännu bättre.

Efter orkestern satt jag kvar i ytterligare en timma och pratade med Marcus. Vi kollade även lite på bloggdesignen, får se om de använder min eller inte sen..

Sen åkte jag ner till Bokia och hämtade min London-bok som kom in igår! Efter det hem, och då hade Lina kommit hit så det var bara att börja plugga. Sofie kom även hon lite senare! Så resten av dag har bestått av pluggande, och nu är vi i princip klara. Härligt värre! Vi får se om vi blir godkända bara.. Lite tråkigt blir det att inte träffa de härliga tjejorna igen dock, menmen.. Det bär ju av till London snart förhoppningsvis ändå!

På tal om det, nu ska jag gå och scanna in mina papper så jag kan skicka iväg ansökan imorgon. NERVÖST!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0