Söndag

Idag sov jag länge, det var skönt som tusan. Vaknade först vid 8 och då tänkte jag att jag blivit knäpp, när jag väl får sova så vaknar jag tidigt. Men jag somnade om, vaknade vid 10 igen, men sov sedan vidare till 12.

Sen tog jag det lugnt, och sen åkte jag till Ulricehamn och mötte upp Adina för att titta på årets Ulricehamnsrevy, som iår fått namnet Kabarévy. Ville bara titta för att Krista och Linda var med. Och det var de som var riktigt bra, med sina ungdomsvänner^^, resten gick väl att titta och lyssna på...

Har idag klurat lite på att köpa en ny dator, men började istället kolla på om jag kan reklamera min dator först. Så skickade iväg ett mail och hoppas få svar i veckan.
Väntar även på svar från au pair-förmedlingen, kaffebrus där jag köpt mina kameragrejor som nu är över en månad försenade och från stället jag köpte min kameraväska som jag fått löfte om att byta!

Nu ska jag kolla klart på söndagsfilmen på 4an, en Johan Falk-film, och sen ska jag sova! Imorgon är det dags för jobb, och då börjar den nya killen med. Ska bli kul, hoppas han säger mer än hej till mig imorgon i alla fall...


Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0