Ommöblering pågår

Mitt rum var för några timmar sen i totalt kaos! Men nu börjar det bli lite ordning på grejerna kan jag meddela.
Har ägnat dagen, sen 14.30 typ, med att möblera om i mitt rum. Flyttat på två bokhyllor är väl den största skillnaden. Blev enorm skillnad, men det var inte gjort i en vända.. Massa saker att först lyfta ut från hyllorna, sen flytta och sen tillbaka med allt igen, puh.. Måste röja ur sängen så jag har nånstans att sova inatt, så nu bildas en liten hög på mitt bord och på golvet! Ska försöka få ordning på det innan jag sover med dock, men lika bra att tömma sängen direkt så jag slipper göra det sen!

Återkommer med lite bilder senare!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0