Måndag

Gick ovanligt fort att jobba idag, vet inte vart tiden tog vägen. Skönt i alla fall, för det brukar vara aningen drygt annars! Nu är jag hemma i alla fall, eller har varit det i en timma rättare sagt. Ska packa ner lite böcker och gå bort och lämna dem på biblioteket och se om de har några engelska ljudböcker här borta, tvivlar på det, men kan ju kolla!
Sen ska jag gå till familjen Udd och kika in där en stund. Rita ska vara referens åt mig för au pair-ansökan! Så det pappret ska fyllas i idag, och sen får jag min andra på onsdag. Och ska även göra hälsoundersökningen då! Ikväll, eller möjligtvis imorgon, ska jag leta reda på lite kort jag kan skicka med. Tror det skulle vara två stycken på mig själv, får se om jag hittar några bra! SEN ÄR JAG KLAR! Så på onsdag kan jag skicka in ansökan!!!!!!!! Äntligen!! Åh, jag längtar redan tills jag hittar min kommande familj (:

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0