London..

Sitter och drömmer mig bort! Längtar tills jag kommer till London, och till Bea naturligtvis! Ska kolla med Malin på jobbet imorgon om läkaren kommer dit snart, så jag kan göra hälsoundersökning där. Och annars så får jag ringa till Dalum och boka tid där. Det är inte mycket som ska fyllas i, men fyllas i ska det göra..
Ska även kolla med Karin på jobbet om hon kan tänka sig att vara referens åt mig, och åka bort till Rita och fylla i hennes papper där. Och så får hon nog ställa lite frågor så hon vet vad hon ska svara om de ringer till henne, haha.
Åh, London. Ge mig London, NU!

Kommentarer
Postat av: bea

Snart är du här Elin! Åh, vad kul vi kommer ha tillsammans! Vi måste skriva upp en lista på allt och du har ju den där tio-i-topp-boken! Jag längtar tills du kommer hit! Cant wait!!!!

2010-01-14 @ 20:58:37

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0