KLART!

Har nu städat klart i mitt rum, ligger bara lite saker i bokhyllan som jag inte vet vart jag ska göra av dem.. Blev mycket bra, nu har jag ett roligare rum helt klart!

Ska nu åka iväg på teater, funderar på att ta med kameran, men vet inte. Tror inte jag kommer använda den, för enligt Eva så är den fruktansvärt kul och då skrattar jag nog hellre än koncentrerar mig på kameran, haha. Måste gå igenom mina kort med, så jag vill inte fota mer just nu, suck.. Tråkigt nog så känner jag bara ångest när jag fotar eftersom jag vet att jag har så många kort som ligger osorterade. Ska börja ta tag i att gå igenom dem nu, det måste jag! Har redan börjat lite med Paris-mappen, ska fortsätta ännu mer när jag kommer hem om jag orkar, eller imorgon efter jobbet.

Måste förberedda ett papper inför imorgon med, hmm. Äh, nu ska jag leta reda på någon tröja att slänga på mig och sen ska jag åka och hämta Elin och gå på teater!

Aladdin - med asmycket musik! Det ska bli superkul!!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0