En söndag i Dalstorp

Åkte till Kristin efter förra inlägget, och har varit där fram tills för 2 timmar sedan ungefär! Var en mysig dag med massa prat om allt, och inget! Kristin bakade sedan äppelpaj, jag delade smöret i degen och vispade vaniljsåsen, haha! Mer prat, och lite mer prat. Och sen ett ryck och en promenad upp till Johan för att hälsa på. Där blev det mer prat, och lite mer prat, haha. Sen tog vi oss en tur i pulkabacken, dock bara två åk, sen kände jag att det var dags att börja bege mig av hemåt! Väl hemma värmde jag mig lite mat, och nu sitter jag här. Ska försöka sova strax, men det kommer bli svårt.. Ska upp klockan 6 imorgon så får väl göra ett tappert försök i alla fall!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0