Elsas mode

Nu har jag läst ut årets julklappsbok, Elsas mode av Sofi Fahrman.
Boken handlar om Elsa som precis kommer hem från en flera månaders lång visit i New York (kan vara så att det upp mot ett år hon bodde där, nu blev jag lite osäker) och efter några veckor hemma så skaffar hon sig en blogg, nämligen Elsas Mode.
Boken handlar sedan om Elsa, naturligtvis, och om hennes blogg. Hur hon kämpar sig uppåt i modevärlden och vem hon gör det med..
En bok som tog slut alldeles för fort, och det är tur att det kommer ytterligare två böcker! Jag kan inte vänta tills nästa bok kommer!
I betyg får den dock inte full pott, men inte långt ifrån. Om vi kör en skala på 1-10 så ligger det på en stark 8. Det riktigt härliga skriftspråket saknas, och det drar ner mitt betyg en aning..
Nästa bok som ska läsas blir en engelsk bok, vilken har jag dock inte riktigt bestämt mig för ännu. Men lutar åt att det blir en Marian Keyes bok, antingen This Charming Man eller Angels.

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0