Dagbok

Vill inte riktigt skriva av mig om allt jag behöver få ut här i bloggen, därför har jag börjat skriva dagbok. Det är fruktansvärt bra känner jag, jag mår bättre och tänker inte lika mycket när jag ska sova! Jag skriver dock väldigt mycket när jag väl kommer igång att skriva, ett A4 i Word är lite om man kollar på det jag skrivit.. Har blivit 5 sidor som max en dag tror jag, men oj så skönt det är!
Brukar skriva det sista jag gör varje dag innan jag kryper ner i sängen. Då blir det lättare att sova, och tack och lov för det!

Nu ska jag plugga, ska skicka in första rapporten i fotokursen igen, ska bara manipulera en bild lite först, haha!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0