Är det dags?

När jag tänker på vad jag vill åstadkomma i mitt liv så finns det några saker jag verkligen skulle vilja klara av. En sak som jag drömde om redan när jag var 10 år är att skriva en bok. En roman som berör många och som många mår bra av att läsa. Om den är för vuxna eller ungdomar spelar inte så stor roll, så länge jag kan hålla i min egen bok med mina egna ord en dag.

Dock har jag inte något bra tålamod och inte kommit fram till någon bra story än, men jag ger inte upp. Tänk om 2010 är året då jag klarar av att skriva min roman? Det vore rätt häftigt, jag kanske skulle ge det ett ärligt försök iår. Det vore spännande!

Någon som skulle våga ge sig på att läsa min bok sen? :)

Kommentarer
Postat av: Oskar

Åh jag vill läsa!

2010-01-02 @ 22:41:25
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/
Postat av: Oskar

Åh jag vill läsa!

2010-01-02 @ 22:41:28
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0