Äntligen fredag!

och usch så trött jag är.. Funderar på att lägga mig och sova en halvtimma, för att sedan fortsätta med veckans projekt! Håller på att göra en bloggdesign till en kompis som har som projektarbete att anordna UF-mässan som hålls på Bogesunds bil i Ulricehamn varje år. De vill ha en stilren design, som liknar en hemsida. Så jag håller på för fullt. Har lagt grunden, och jag är nöjd. Det är stilrent! Men är inte 100% nöjd, men det ska jag försöka bli innan jag är klar! :)

MEN NU blir det sängen en stund, ska i alla fall läsa om jag inte kan sova. Bättre än att sitta här! Jag hinner designa tillräckligt sen ikväll när jag kollar på tv tror jag!

HELVETE, nu kom mamma och bad mig gå en promenad med hunden! Åååh, skit också. Jag orkar inte, gah.. Men aja, får väl hoppas jag får lite energi där istället, ska bara bestämma hur långt jag ska gå. En längre promenad kanske, då piggnar jag nog till! Fast orkar jag? Jag har för övrigt blivit alldeles för snäll, för jag gör allt mamma ber mig om typ.. Trots att jag inte vill, meeeeeeeeeeen mamma är ju nöjd i alla fall. Det kan vara därför jag gör det tror jag.

Aja, får väl resa mig upp nu då..

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0