Taket rasar?

Idag gick arbetsdagen hyfsat fort ändå! Delvis berodde det nog på att det läckte vatten från taket precis bredvid mig, så jag hade något att sitta och titta på, haha. Sen hade jag en del att göra, vilket även det leder till att tiden går fortare! Nu får vi hoppas att det finns ett tak kvar när jag kommer till jobbet imorgon, det gör det troligtvis, men det hade nästan varit lite kul om det inte gjorde det! Nej, skämtåsido!

Efter jobbet handlade jag, eftersom jag inte hinner göra det imorgon. Och lite får man väl hjälpa mamma när hon ligger hemma och är sjuk! Så mat för helgen, framförallt, är inhandlad och inpackat i skåpen.  Röjde även lite i skafferiet, så nu är det lite bättre ordning där! Har kommit fram till att jag ska ha utdragbara skåp i mitt kommande hus. Man ser ju fasiken inte vad som är längst in annars!

Imorgon blir det jobb, som vanligt, och sen en tripp till Borås med Krista. Jag ska köpa mig en kamera, göra åt lite presentkort, eventuellt köpa någon BH och dataväska det med kanske? Kolla resväska inne på Ekohallen med! Och köpa värmeljus till mamma, haha.

Nu är det Glee på 4an, fruktansvärt bra serie det där! Älskar musiken, gör mig så fruktansvärt glad!!! <3
Önskar dock att de nya avsnitten skulle börja sändas nu, men när de väl kommer så befinner jag mig i England, så jag måste lösa det problemet så jag kan se dem där, hmm..

AJA, snart är det Made in Sweden, det är kul det med! :D

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0