Plugga?

Har suttit nu en stund och kollat igenom lite klipp från PingPong. Först blev det Digital bildbehandling, kollade igenom första videon och försökte förstå mig på hur uppgiften ska utföras. Har dock kommit fram till att jag antagligen behöver ha kurslitteraturen ändå för att kunna skriva uppgifterna. Men jag kan inte släpa med mig massa böcker till London, så jag får nog helt enkelt skita i att få betyg i den kursen..
Sen blev det den nya kursen, Visuell kommunikation, som jag antagligen behöver ha böcker till med, suck.. Varför gav jag mig in på detta? Aja, jag kollade bara på introduktionen idag, ska försöka kolla på första lektionen imorgon!

Det blir jobb i mängder denna veckan! Eventuellt ska jag till väveriet en stund imorgon också, ska kolla med mamma sen vad hon tycker. Annars är det väveriet på vardagarna som vanligt, och Skidshopen både lördag och söndag sen! Det blir massa pengar, vilket London kommer tycka är superbra, haha!

Nu ska jag försöka hitta någon mat, börjar bli hungrig..

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0