Lediga dagen?

Imorses var det upp innan tuppen för att förbereda mig inför orkestern. Väl klar och färdig för att åka piper telefonen (intressant att hunden lyckas pipa med en leksak exakt samtidigt som jag började skriva pipa!) och får veta att orkestern är inställd. Färdigpåklädd och har ätit frukost, aningen sur blev jag.. Menmen, fick skjutsa Linnea till stan och åkte sedan hem igen!

Började röja i köket, men gick och la mig i sängen strax efter det för att titta på film. Somnade naturligtvis, men hade ställt klockan för säkerhetsskull och drömde den konstigaste drömmen ever. Jag sprang runt och letade efter en gurka, men jag har ingen aning om vad jag skulle ha gurkan till, haha!

Sen har jag varit och klippt mig (foto kanske? får ta det imorgon eller när jag tvättat håret nästa gång rättare sagt, då blir det mer MIN frisyr!) och sprungit lite ärenden. Köpte en rouge, finally! Köpte även en ny plattång, ska skänka min gamla till min syster tror jag! (Vad tror du om det Linnea?)

Har även bakat cupcakes med Johanna! Härligt goda blev det, men gud så maffiga.. (Vi borde gjort dem mindre Hannis!) De blev goda! Har fotat dem, så lägger upp bild och länk till recept en dag sen!

Imorgon är jag inte hemma mycket, så vi får se om det blir något bloggat.. Ska i alla fall skriva lite till på min andra blogg som jag ska offentliggöra snart :)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0