Idag har jag..

Sen jag skrev sist så har jag fotat då, vilket gick helt okej. Har inte photoshopat bilden ännu, men ska försöka hinna det en dag i veckan.. Har kommit fram till att jag är väldigt fullbokad, men någon dag ska det gå!
Imorgon är det jobb, sen en efterlängtad fika med Emelie efter det. Sen blir det hem och sova, eller städa lite kanske..
På torsdag är det jobb igen, egentligen dubbla pass, men eftersom Emelie frågade om jag ville hänga med på teater på kvällen istället så ger jag bort mina 2 timmar (generöst va?) och åker med henne istället! Så det blir en tur till Göteborg, ska bli väldigt trevligt!!
Imorgon ska jag och Emelie även börja diskutera min header förhoppningsvis, vilket innebär att min London-blogg snart kommer att bli offentligt förhoppningsvis!

Nej, nu ska jag sova! Ska jag orka hålla detta tempot uppe i flera veckor till så måste jag nog få så mycket sömn som möjligt.. Men först: THE VAMPIRE DIARIES!

Godnatt!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0