Slappdag

Idag har det verkligen varit en slappdag, åååh så skönt!
Jag somnade vid 2 inatt och ställde ingen klocka, dels för att jag kände att jag förtjänade att sova ut ordentligt idag och dels för att jag trodde att jag skulle vakna i hyfsad tid ändå.

Somnade fort, sov utan att vakna och sen när jag väl vaknade var jag utvilad och kände att det skulle vara skönt att gå upp, detta händer typ aldrig så jag var aningen förvirrad. Sen tittade jag på klockan, 15.47.
Tittade bort, funderade på vad jag hade läst på klockan och tittade en gång till. Helt sjukt, hur kan man sova till närapå 16 utan att ha varit uppe alltför länge på natten? Knäppt!

Sen har jag inte direkt haft jättemycket energi idag ändå, utan jag har tagit det lugnt och suttit framför tvn med pappa och Bella och tittat på tv hela dagen, 3an har det varit som gällt dessutom! Först Hell's kitchen, följt av Royal Pains och sen tog jag en paus.

Då passade jag på att ta en dusch, men innan jag gjorde det hällde jag i min toning som stått och väntat i säkert 2 veckor, om inte ännu mer och drog även på mig en ansiktsmask. Åååh vad det var skönt!

Så nu sitter jag framför 3an igen, Ensam mamma söker denna gången, och har nytonat hår och är jättemjuk och härlig i ansiktet, whi!

Snart blir det mat, sen ska jag krypa ner i sängen och titta på film tror jag! (Vi får väl se hur det går med det dock, stannar troligtvis framför tvn en stund till..) Funderar på om jag är på väg att bli sjuk så att det är därför jag sov så länge, kanske är bäst att försöka sova tidigt ikväll i såna fall! :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: haha men jag sover ALDRIG längre än till 9, jag kan verkligen inte sova längre när jag är hemma, helt sjukt :P Skulle jag sova till 16.00 så skulle jag nog börja grina för att jag missat hela dagen haha allvarligt 8-)

2009-10-11 @ 21:39:19
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0