Ordning och reda

Jag håller på att försöka få lite ordning på mitt rum, det går trögt kan jag meddela. Jag har hållt på ganska länge, men jag kommer ingenstans, haha. Jag hittar så mycket saker att titta på och bläddra i när jag rensar så det tar lite längre tid än det borde göra egentligen.
Imorgon får jag försöka ta tag i detta ordentligt. Ingen dator, musik via iPoden. Borde packa ner datorn t.o.m. så jag inte frestas att starta den! Ja, det ska jag göra! Imorgon ska jag komma en bra bit, det ska jag göra! Och jag ska försöka sortera i vår möss-vantarlåda ute i hallen. Det är dags att få ordning på den med så att det blir lättare att hitta mössa och vantar nu när hösten väl har kommit igång ordentligt.
ÅH, MAN FÅR INTE GLÖMMA HALSDUKARNA! Whiiii!
Nu ska jag kolla film en stund, sen försöka sova tror jag. Kanske ska sortera lite mer papper och sånt först, det är bra att få det gjort! (Y)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0