Hejdå datorn

Nu ska datorn få åka in på service, igen. Det är väl bara drygt en månad sen jag hämtade ut den, men den mår fortfarande inte bra, så efter att ha varit och rådgjort med personalen på Expert, där jag köpte datorn, så ska den få åka iväg igen. Skulle lämnat in den igår, men hittade inte pappret jag behövde ha med mig, plus att jag kollade fel på klockan så jag kom iväg alldeles för sent hemifrån, så det får bli imorgon istället. Och tur är nog det, för idag har vi använt datorn till att skriva på rapporten när vi var i studion och fotade. Borde visa lite kort därifrån förresten! Får nog bli lite senare, om jag kommer ihåg det.
Nu ska jag försöka läsa igenom alla blogginlägg, sen börja gå igenom lite kort kanske? Det vore skönt att få det gjort! Ska nog försöka röja undan lite på bordet så jag kan slänga på någon film samtidigt. Eller så kör jag på musik idag kanske? Beslutångest idag igen! :O

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0