Gossip girl - Hilary Duff

Kollade precis på det nya Gossip girl-avsnittet, och idag var Hilary Duff med för första gången. Och jag blev så glad, för hon är tillbaka till sitt gamla utseende eller vad man ska säga. När jag började tycka om henne så var hon en ung, inte supersmal, tjej som var en bra förebild på alla sätt!
Sen hände något, och hon rasade i vikt och blev jättesmal.
Nu är hon tillbaka i sin normala vikt, det vill jag kalla det i alla fall. Kolla på bilderna för att se vad jag menar.
Hittade inga superbra bilder, men dessa får duga. Man ser lite skillnad i alla fall!


Hilary Duff då och nu! Vilken bild tycker ni hon ser mest hälsosam ut på?

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0