Dålig uppdatering

Har haft sjukt mycket att göra nu i en vecka. Jobb på dagarna, rep på kvällarna. Sen slänger vi till en audition på det, och en sjuk träningsvärk efter det.
Jag har knappt suttit vid datorn, utan varit på annat håll, eller sovit ungefär. Ätit lite däremellan, och tittat på en och annan film. Men facebook, bloggar, you name it. Vad är det?

Tänkte bara säga att jag lever i alla fall, och jag ska försöka blogga snart igen. Måste bara få lite ork.
Idag ligger jag dessutom hemma och är sjuk, jobbade bara halvdag, sen åkte jag hem. Det snurrar i huvudet och mina bihålor skriker, eller nej, de gör ont som sjutton.
Ligga i soffan är min melodi idag!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0