Mmmmm, härliga söndag!

Har idag bara tagit det väldigt lugnt! Först så sov jag länge, i alla fall till 12, haha. Sen låg jag och slappade i sängen och kollade på lite Smallville, typiskt söndagsnöjd för min del! Och efter det åkte jag med mamma till Ulricehamn för att panta flaskor och handla lite. Det var den sista delen av vår helgstädning! Nu är det lite tommare nere i källaren, men det kan nog gå att få bort ännu mer, men inte denna helgen!

När vi kom hem så flög jag runt lite i huset och fixade med telefoner osv. Nu verkar det som att internetanslutningen inte bryts längre, vilket är väldigt bra! Och spraket i telefonen är också borta, tjoho. Nu är det bara problemet med DNS-anslutningen, ska googla lite på den och se vad det kan vara!

Två Wallander-filmer och lite mys i soffan, och nu sitter jag i mitt rum och laddar inför jobb imorgon. Då ska det även bestämmas hur mycket jag ska jobba och vilka arbetstider osv. Blir intressant, blir nog 75% om jag får bestämma själv, men får jag inte jobba så mycket så blir jag inte sur, snarare lättad..

Nu ska jag kolla lite mer Smallville och borsta håret!

Åh, förresten, jag började skriva inlägget för att jag tänkte skriva att jag körde lite söndagsmys innan. Först så körde jag på en ansiktsmask, sen peelade jag hela mig, även ansiktet, när jag skulle duscha och tillslut så har jag smörjt in ansiktet ordentligt. Det gjorde susens! Nu förstår jag vad "ansiktet känns som en barnrumpa" innebär, haha.

GODNATT! :)

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

haha jag tror jag aldrig kommer kunna bestämma mig =)

2009-11-23 @ 12:38:42
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0