Julklappar

Sitter och funderar på vem jag ska köpa julklappar till iår, och vad jag ska köpa. Det är inte lätt det där! Men det är mysigt att slå in paketen sen! Iår ska jag försöka göra assnygga paket, brukar inte riktigt lyckas. Men iår, då jävlar! Haha, nej, nu ska jag inte lova för mycket. Men jag ska slå in alla paket själv i alla fall, det känns mycket personligare och roligare :)

Har ni börjat köpa era julklappar än? Eller börjat planera? Eller har ni inte ens börjat tänka på dem?

Jag har redan börjat köpa, två stycken är klara, och resten har jag lite smått börjat klura på! :)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0