Födelsedag!

Idag är det min födelsedag, 19 år gammal är jag nu, herrejösses! Om 365 dagar får även jag besöka systemet, tjoho :)

Hade kalas igår, ska försöka få upp lite kort på mina smörgåstårtor! Måste bara komma på vilket minneskort jag hade när jag fotade, haha!

Har i alla fall fått lite presenter!
* Pengar var precis vad jag önskade mig!
* Väska ursnygg!
* Andreas Carlsson - Live to win en bok jag önskat mig!
* Kort min fina lillasyster hade skrivit ut massa fula kort på mig och skrivit meddelanden på baksidan, och lagt varje i ett kuvert för att roa mig lite, haha.
* Ansiktsbehandling LYX behandlingen heter lyx ;) Asskönt! Ska gå och boka en tid snart tror jag!
* Blommor det hör väl födelsedagar till? :)

Kommentarer
Postat av: Michaela - Foto & Webbdesign

sv; jamen då är det ju helt perfekt :)

hur länge skulle du vilja vara borta då? :D

2009-11-16 @ 22:28:35
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0