Update från en stressad tjej

Sitter i skolan dygnet runt för tillfället, i alla fall vanliga lektioner dagtid och sen rep kvällstid.. Sen hem och sova, upp och hit igen.. Tjoho så kul! Aja, det blir nog kul i slutändan i alla fall :)

Jag råkade hitta in på en artikel på msn:s hemsida, klicka för att läsa! För er som kikade på startsidan till blogg.se så stod det där med, att Skärgårdsdoktorn ska bli långfilm!! Yay! :)
Det var min och min syster favoritserie när vi var små (det var ju faktiskt 10 år sedan som sista avsnittet sändes, så ja vi var små!!) och vi har nog alla avsnitt hemma på vhs, haha. Vi brukar ta fram dem på somrarna eller om vi är sjuka och vet att vi kommer vara hemma i flera dagar och tittar på den igen. Alltid lika trevligt!

Aja, nu ska jag plugga lite, sen blir det sånglektion om 25 min!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0