Ännu en lista, haha

Lovar du att vara ärlig? Ska försöka!

Du heter: Elin Margareta Borgström

Smeknamn: Cashewnöten^^

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Fields of gold oftast

Beroende av: Musik, skratt, vänner, tv-serier

Vad tror folk om dig?: Jag tror att de tror att jag är en sprallig livlig tjej som inte är direkt smart, haha. Nej, jag vet ärligt talat inte, jag hoppas de tror bra saker om mig, som överensstämmer med hur jag är! :)

Stämmer det?: Haha, på det jag skrev så nja. Jag är sprallig och livlig när det är folk runt omkring och jag är på galet humör, annars är jag väldigt fundersam och tyst utav mig ärligt talat.. Och jag är smartare än de flesta tror!!

Vad får du oftast komplimanger för?: Hmm, att jag är söt kanske? :)

Vad säger du för att imponera på någon?: Orka imponera! De får ta mig som jag är, haha

Hur imponerar man på dig?: Man ska vara sig själv, och vara lätt att prata med. En vänlig person som inte har några förutfattade meningar, utan verkligen är trevlig rakt igenom!

Brukar du skratta för dig själv?: Haha, inte gapskratt, men fnissar gör jag väl lite då och då!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "För jag spelar på hotellet" Det var väl ett kul sms? :P

Var bor du?: Timmele!
Trivs du där?: Jodå, det är väl helt okej! Kunde varit lite större, hade nog hellre bott inne i Ulricehamn typ.
Äger du några converse: Ja! Sen några veckor sen tillbaka gör jag ju det! *glad*

Sprit, cider, vin eller öl: Vin och cider, vill inte välja. Är jättesugen på vin just nu, ingen som vill äta middag med mig nästa helg?
Brukar du bli för full: Beror väl på^^

Är du allergisk mot något: Insektsbett och curry^^

Hur svarar du i mobilen: Beror på humör, vem det är och situation osv..

Antal timmar sömn inatt: 7-8 kanske?

Brukar du komma i tid: Oftast tror jag!

När mår du bra: När jag har vänner jag trivs med runtomkring mig!

När blev du fotad senast: Vet inte riktigt?

Hur känner du dig nu: Fundersam som vanligt

Vanligaste färg på dina kläder: Svarta koftor, jeans och färgglada toppar i alla möjliga färger!

Vad tycker du om fötter: Haha, fötter är något nödvändigt!

Vad saknar du: Att känna mig lycklig och glad...

Hade du en bra kväll igår: Oja!! Den var hur bra som helst!! :D

Favoritdryck på morgonen: Juice, eller te förresten!

Rakar du benen: Japps

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent..

Är du blyg?: Beror på situationen! Men jag är inte lika blyg idag som jag var för 3 år sedan!

Sysslar du med någon idrott: Nopes

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej!

Har du spytt offentligt: Inte på senare år nej, men när jag var liten misstänker jag ;)

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha, vet inte?! Svårt att tänka mig in i den situationen!

Är du nöjd med ditt liv: Livet går alltid upp och ner, ibland regnar det ibland är det sol. Men visst, man skulle alltid ha kunnat ha ett bättre liv!

Är du bortskämd: Inte mer än andra!

Vad gör du i morgon: Går i skolan, bakar och sitter här antagligen. Teater med kanske :)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Åh, hmm.. Jag tror jag ska skriva ett inlägg om förebilder om någon dag, det vore kul! Måste klura lite på den nöten först dock!

Vad längtar du till?: Solsken efter regn! Vännerna vet nog vad jag syftar på..

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag hoppas verkligen på det!! Fast jag vågar nog inte hoppas för mycket, det gick ju som det gick när jag trodde på det sist..

Vad använder du för shampoo?: Sån där grön, Fructis heter det nog? För färgat hår i alla fall!

Hur gammal är du: 18, 19 i november!

Tycker du om någon just nu: Klart jag tycker om någon, man tycker alltid om sina vänner!

Gröna eller röda äppeln: Gröna!

Gillar du golf: Nja, hade nog kunnat göra det, om jag hade börjat spela, men det gör jag ju inte! Haha..

Vilken tid gick du upp idag: Vette fasiken, klockorna går ju olika, så jag var mest fundersam på vilken som gick rätt, la inte på minnet vad den stod på dock!

Har du sovit i din egna säng inatt: Mhm

Har du strumpor på dig nu: Jau, svarta

Är det okej att gråta: Självklart!

När grät du senast: Igår, skrattade så jag grät^^

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj, jag vet inte! Köpa ny mobil och iPod, skaffa lägenhet och spara resten!

Bär du glasögon eller linser: Jag har glasögon, men använder dem typ aldrig..

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej! Hellre det man verkligen trivs i, vad det än är för märke!

Har du piercing: Öronen?

Vill du gifta dig: Ja tack!

Vill du ha barn: Jaa!

Solar du ofta: Nja, på sommaren om det är sol, och nån gång i solarie på vintern?

Är du bra på att laga mat: Det tycker jag nog, inte överdrivet bra, men jag kan i alla fall!

Är du flygrädd: Nopes

Hur vig är du: Haha, inte vig nånstans^^

Är du musikalisk?: Jajamensan!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, eller juice

Vilken är din favoritglass: Chokladglass!

Tror du på ett liv efter döden: Det märker vi!

Tycker du om sushi: Aldrig vågat testa :S

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn!

Har du tandläkarskräck: Inte så farligt, tycker mest att det är obehagligt, haha.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska lätt

Vilken ögonfärg har du: Bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Tyvärr :(

Röker du: Nej, nej, NEJ!

Hur ofta tränar/motionerar du: Typ aldrig? Måste bli bättre på det!

Senaste låt du hörde: Fields of gold, var tvungen att lyssna på den innan, men jag är inte ledsen! Det är bara en av mina favoritlåtar :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket! =D



Jag kunde inte kommentera på dina två inlägg ovan =/



Jagvet faktiskt inte hur man gör, jag hade hjälp med att få flikarna på plats =/ Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig =/

2009-04-01 @ 08:39:41
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Oskar

Jag är också sugen på vin, haha

2009-05-10 @ 15:18:48

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0