Tv-serier

När jag säger att jag tittar på film så menar jag närapå alltid att jag tittar på tv-serier, i alla fall när jag är ensam. Finns det andra snälla människor i närheten så innebär film film!
Jag följer ett antal tv-serier, och följer dem i takt med hur de går i USA! En lista på de jag följer kommer här:
  • Heroes
  • One tree hill
  • Gossip girl
  • Private practice
  • Priviliged
  • Ugly Betty
  • Desperate housewives
  • Grey's anatomy
Jag har sett hela Dawsons creek (sommarens nöje) och även The OC. Tycker även om Gilmore Girls, men har inte alla säsonger där, än!

Just nu håller jag på att plöja igen heeeela Buffy och vampyrerna! Kollade för bara några timmar sedan klart på säsong 3, så nu ska jag börja på säsong 4 när jag kollar nästa gång (nu kanske, samtidigt som jag pluggar naturligtvis^^).
När det börjar bli säsongsuppehåll i USA på någon/några av de serier jag följer så brukar jag leta reda på en ny tv-serie att titta på, och då ska den helst vara helt avslutad så det bara är att leta reda på och titta på dem, utan att helt plötsligt ha kommit ikapp dem i USA och sen vara tvungen att vänta på nästa avsnitt, nej tack!
En avslutad serie är vad som gäller!

Har du några förslag på tv-serier jag kan titta på? Kom med förslag både på avslutade och pågående serier, ibland finns det ju faktiskt riktigt bra pågående serier som man bara inte kan missa!

Kommentarer
Postat av: Emma

SV; ja haha smurfarna hade jag glömt =) var ju riktigt bra det med!

2009-03-11 @ 07:42:06
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Heyli

tack så mycket för tipsen! echinagard har jag testat och det funkar på mig OM jag tar det innan det bryter ut helt, annars går det inte.. men vatten va ju ett bra tips, jag som inte dricker så mycket vatten kan nog behöva det :) tack igen :D

2009-03-11 @ 13:02:59
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Madde

Brothers and sisters!! :)

2009-03-11 @ 20:34:47

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0