Tidsfördriv

FEMTON ÄR DU?
1. Är du snygg? Nej
2. Är du fet? Nej
3. Är du smal? Nej
4. Är du en sportfåne? Nej
5. Är du rolig? Ibland så^^
6. Är du sjuk? Nej, eller nån infektion finns det nog fortfarande i kroppen..
7. Är du feg? Beror på vad det handlar om!
8. Är du törstig? Ja, typ alltid
9. Är du 15 år? Nej, 18! ;)
10. Är du rik? Nej, det kan jag inte påstå
11. Är du fattig?
Nej, inte det heller!
12. Är du smart? Haha, ja!
13. Är du shoppingsugen? Alltid ;)
14. Är du retsugen? Hahahaha, jaaaaaaa
15. Är du saknad av någon? Det hoppas jag, hehe

FYRA SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? Ja, några centimeter till hade inte skadat
2. Skulle du vilja väga mer? Nej
3. Skulle du vilja träffa en kändis? Människor som människor, vill träffa trevliga människor!
4. Skulle du dricka dig full nu? Ensam? Nej tack!

SJU KAN

1. Kan du vifta på öronen? Nej, inte utan hjälp med händerna
2. Kan du slicka dig på näsan? Läs förra svaret!
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja!
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Om jag är ensam hemma
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Jag kunde det innan, nu vet jag inte.. Men det tror jag jag skulle kunna!
6. Kan dina vänner lita på dig? Ja!
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Nej, eller kanske, hmm

FYRA ANTINGEN ELLER
9. Pierca tungan elr näsan? Näsan
10. Vara seriös eller rolig? Oj, öhm, rolig
11. Brinna upp eller drunkna? Drunkna, är inte det ett av de "skönaste" sätten att dö på?
12. Umgås med dina fiender eller föräldrar?  Föräldrar

SVARA ÄRLIGT.
1. Tycker du om någon just nu? Ja.. :-/
2. Sol eller måne? Sol
3. Vinter eller höst? Gah, hatar såna frågor! Ingen... VÅR!!!
4.Soligt eller regnigt? Soligt

OM MIG
1. Hur mycket är klocka just nu? 10.04
2. Vart vill du bo? I en mysig lägenhet i en stad där jag trivs :)
3. Hur många barn vill du ha? Två-tre
4. Vill du gifta dig? Ja :)
5. Är du kär? Tyvärr är jag nog det..
6. Favoritårstid? Våren om jag verkligen måste välja.. Tycker alla årstider har sin egen charm!

HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Kysst någon? Nej
2. Blivit kramad? Ja
3. Känt dig fånig? Nej
4. Saknat någon? Ja..
5. Ljugit? Nej


Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0