Gaaaaaaah

Som Tim nu har förstått är gah mitt favoritord, det har jag användning för väldigt ofta, haha.
Just nu använder jag det mer än vanligt, just ikväll menar jag alltså.
Har suttit sen typ 15 och försökt plugga till provet imorgon, det har resulterat i att jag somnat ett antal ggr, och nu har jag lagt ifrån mig böckerna helt sen hen halvtimma tillbaks.. Jag fattar ingenting av det jag läser, och ingenting fastnar heller.. Det är helt lönlöst att läsa, haha. Jag fattar inte vad det är med mig, jag brukar ha väldigt lätt för att lära mig saker och ting, men inte denna gången.. Blir så sjukt irriterad, det är ett viktigt prov, och jag skulle så gärna vilja ha mvg!!
Får nog försöka läsa lite till innan jag ska sova, får hoppas att provet går bra imorgon, fast jag inte känner att jag kan nånting just nu.. Menmen, hoppas går ju alltid!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0