Cepoy

Sitter och funderar lite över resan till Frankrike, kollade nyss upp vart vi ska bo, Cepoy heter staden!
Kollade sedan på kartan vart vi då befinner oss på kartan, ca 9 mil söder om Paris. Det tycker jag låter väldigt bra, det innebär vääääärme tror jag!!!

Nu ska jag försöka sova, tidigt för att vara jag faktiskt, haha. Vet inte riktigt när jag ska åka till skolan imorgon dock, tror jag gör en chansning på att pappa är hemma och skippar första bussen, hihi. Är pappa inte hemma kommer jag dock bara 5 minuter försent, så det är inte så farligt!

Aja, nattinatt på er!

Attans, kom precis på att min bok ligger i ett annat rum.. Tror inte mina föräldrar blir glada om de upptäcker att jag är vaken fortfarande.. Tror det får bli lite film istället, och oj vad jag tycker att det är synd, not!!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0