Allt går i moll..

Sen jag skrev innan idag så har det inte varit många ljusa stunder.. Sprang och åt lite mat efter att jag hade postat inlägget, och det fanns kantarellsoppa idag, det var mumsigt värre!
Sen var det dags för EsTa2:s teaterredovisning, och efter den mådde jag ännu sämre.. Den handlade om precis allt som jag mår dåligt över typ, och även om de vinklade allting för att man inte skulle känna så som de spelade på scenen så mådde jag urkasst när jag gick därifrån.. Tankarna bara snurrade och snurrade, och ingenting gick att få stopp på..
Mattelektion, och sen ett prov som gick så uruselt, trodde inte jag kunde skriva prov så dåligt..
Efter det fick jag med mig Matilda ner och solade, tack och lov för det! Det var grymt avslappnade, och jag lyckades släppa alla tankar för i alla fall 10 min eller så när jag låg där..
Men nu är de tillbaka, och de är värre än innan idag.. Jag vet inte hur jag ska kunna somna, och jag vet inte hur jag ska hantera alla mina tankar..
Jag vet att jag borde gå och prata med någon som alla säger att jag borde, men jag kan inte.. Jag vågar inte, jag vet inte.. Rädslan för att det ska tas upp här hemma och för att det om möjligt ska bli ännu sämre är värre än att gå runt med det här.. Tror jag, men så är det troligtvis inte..
Jag vet varken ut eller in, jag vet inte nånting..

Vissa stunder vill jag bara sova, sova och sova och slippa allting..

Kommentarer
Postat av: e

förlåt :/

2009-03-20 @ 20:03:49
URL: http://emeliehannakarolina.blogspot.com

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0