Moulin Rouge!

Har nu jobbat två dagar och det går finfint! :) Har jobbat 5 timmar bägge dagarna, och imorgon fick jag erbjudande att dubbla så jag jobbar 10 timmar istället, lika bra att ta chansen så man får fler chanser, vilket ger mer pengar! Och kanske chans att fortsätta jobba i höst? Vem vet?!

När jag kom hem idag lagade jag lite pasta med ädelostsås till mig och min syster, sen la jag mig faktiskt i sängen och fick igång Moulin Rouge och tittade på den! Somnade dock en stund, så fick hoppa tillbaka en bit, men nu har jag kollat klart och jag har kommit fram till att jag älskar den!!! När jag var typ 12 år kollade jag på den och tyckte det var den tråkigaste filmen nånsin typ (okej, kanske inte tråkigaste, men jag tyckte inte om den alls!) och tänkte att det var dags att ge den en ny chans, och tack och lov för det! Lär se den fler gånger, kanske redan i helgen, haha.

Här kommer Elephant Love Medley från filmen, vilket är det bästa musiknumret enligt mig! :)

Sen har vi ju alltid Come what may, den är grymt bra den med! Här är avslutningsversionen! :)
Den är bra fram tills strax efter 3 min förresten, sen vet jag inte riktigt längre, då är det inte lika bra, haha.
Fast sen kommer slutet, hujujuj! :O

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0