Blogg, blogg, blogg

Kanske borde överväga att blogga lite mer nu? Vet inte vad jag ska blogga om dock, men kan väl berätta lite om min dag kanske!

Väckarklockan ringde strax innan 5, så klockan 5 var jag uppe ur sängen och började förbereda mig för dagen. Vid 5.50 satte jag mig i bilen och körde mot Ulrichehamn och Lidl för att börja jobba 6.00. Sen slet jag med kartonger och lådor (vad skillnaden är avgör nu) och fick upp massa frukt och kylvaror innan butiken öppnade 9.00 och jag satte mig tillrätta i kassan en stund. Satt sedan där, växlade med att plocka upp lite varor samt ha rast, inte att förglömma. Slutade vid 14.30 och så var dagen på Lidl slut! Otroligt rolig fakta va?

Sen köpte jag lite fika, på Lidl, konstigt nog och begav mig sedan ner till Sturebadet där Krista låg och väntade. Tillbringade en stund därnere med henne och åkte sedan hem. Sen dess har jag varit hemma, med undantag för en liten tur till ICA här i Timmele för att köpa juice och bacon, haha.

Så, det var väl ett intressant inlägg? Inte direkt.. Aja, får försöka komma på något bättre att berätta om! Återkommer!^^

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0