Första lönen!

Efter snart 2 månaders jobb på Lidl har jag äntligen fått min första lön, tjoho! I måndags trillade det in nästan 8000 kr på mitt konto, och det var inte helt fel!
Har lånat från mina egna små sparkonton under sommaren, och har precis satt tillbaka alla pengar där de ska vara så nu är det ordning och reda där!
Har även införskaffat mig 3 saker för min lön, en del av lönen i alla fall! En härlig silvrig sak som jag lär använda en hel del, till film, musik och lite spel kanske! En sådan här var jag och hämtade ut idag:
Kan för tillfället inte minska bilden, vill inte ha den så stor egentligen, hmm..

Jag hämtade även ut ett paket från cdon.com som innehöll säsong 4 & 5 av One tree hill! Tittar för tillfället på säsong 3, men det dröjer nog inte många dagar innan det är dags att gå vidare till säsong 4!

Nu ska jag kika vidare på One tree hill, ta bort lite filer från datorn och leta reda på lite mer musik att lägga in iPoden!

Nattinatt :)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0