Veckans v.3

Veckans roligaste? Heldagen ensam nere i garaget i lördags, spelade guitar hero, tjoho!!
Veckans tråkigaste? Att jag insåg en sak om en så kallad vän..
Veckans sämsta? Att R somnade i fredags, haha
Veckans bästa? Att jag och A bestämde att vi skippar klassresan och åker till Ayia napa istället!! :D
Veckans snällaste? A & R får nog dela platsen :P
Veckans elakaste? Victor, alltid Victor!
Veckans pinsammaste? Hmm, vet inte riktigt :S
Veckans snyggaste? ...
Veckans fulaste? ...
Veckans aha-upplevelse? Haha, jag kommer aldrig ihåg dem ju!
Veckans gladaste? Jag igår kväll, helt obeskrivligt glad!! =)

Kommentarer
Postat av: Andreas

rolig lista :)



Ha det så bra nu!

2009-01-19 @ 20:41:40
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du är så söt Elin^^

Och våran resa ska bli den bästa vi någnsin gjort!...fast det borde ju inte bli så svårt eftersom vi aldrig har gjort nån innan :P

2009-01-25 @ 17:27:17

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0