Söndag

Måste börja med att säga att jag tycker min design är roligare idag än igår, även om det inte är något avancerat direkt! Vet inte riktigt vad jag ska göra härnäst, är inte så bra på det där med design..

Idag har jag inte gjort så mycket, som vanligt, haha.
Började dagen med lunch hos farmor, lutfisk stod på menyn, i kombination med potatis, sås, stek, ärtor och kokta morötter. Det var mumsigt!

Efter det var det promenad hem, och sen iväg till Ica med pappa, övningskörde på vägen dit! Handlade, och övningskörde hem! Tog svängen förbi skidbacken, det var mycket folk där idag med. Hoppas det är hyfsat mycket imorgon med, det är segt att inte ha något att göra när man jobbar... Haha!

Nu ska jag nog hjälpa mamma att laga mat, min moster med familj kommer hit om en stund och jag bestämde att vi skulle äta tortillas med kyckling.. Vet inte det riktiga namnet, eller jo, kycklingenchilada kanske? Gott är det i alla fall!!

Imorgon blir det jobb igen, tänkte kanske gå upp tidigt och övningsköra, mamma ska skjutsa ut min syster till Nitta på morgonen, kanske är lika bra att stiga upp då och få lite kört innan det är dags att jobba? Det tåls att tänkas på!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0