Slö dag!

Idag var det helt klart en slö dag på jobbet! Det var inte mycket folk som skulle hyra skidor idag, det var delvis skönt men ändå ganska tråkigt. Vi hade verkligen ingenting att göra, satt mest och slöade och gjorde ingenting..
Tidig lunch, och efter det blev det några åk i backen för några av oss! Det var kul, och det gjorde att tiden gick lite grann det med!
Trodde jag skulle sluta 17.30, fick dock en chock när jag skulle sluta 15.00 istället. Kul kul, eftersom det inte var så mycket att göra! Meeeeeeeeen, jag kom inte därifrån, om jag inte hade velat gå hem, suck sa Elin och funderade på vad hon skulle göra. Jobbade över lite, vet inte om jag får betalt för det dock, men hoppas går ju alltid, haha.
Smsade med Rasmus, och kollade läget med mamma, sen blev det en promenad till Sventagården där jag mötte upp Rasmus och Plexus och sen gav vi oss ut på promenad uppe på berget! Det var mycket trevligt!! Vi gick först på små vägar och hamnade ute i villastan, sen svängde vi in på vad Rasmus trodde var en stig, men det upptäckte vi snart att det inte var, haha. Vi gick runt med granar och grenar överallt runt omkring oss, och skrattade och smällde av grenar hela tiden. Vi hittade som tur var ut ifrån skogen tillslut och hamnade hos Rasmus igen efter att ha varit ute i över en timma. Under den tiden lyckades jag även trampa genom isen rakt ner i en bäck med en fot, Plexus försvann i några minuter, Rasmus halkade nästan omkull, ca 30 gånger.. Det var något jag gärna gör om igen i alla fall, då kanske även med min galna lilla hund? Får kolla med Rasmus om detta!

Nu är det snart dags för sängen i alla fall, imorgon är det skola, suck.. Jag vill ärligt talat inte, har haft ett väldigt bra lov, avslappnande och härligt! Och i skolan är det jobbigt, där måste jag träffa människor jag inte tycker om och stå ut med dagligen. Det här lovet har jag lyckats undvika dem väldigt bra tycker jag, har umgåtts med snälla människor, både gamla vänner och nya vänner! Mycket trevligt!!!
Ett annat skäl är ju då plugget, jag har inte så mycket ork på eftermiddagarna att jag orkar plugga. Och iår måste jag plugga! I alla fall två ämnen, Svenska B och Matte C! Shit, vad jag ska plugga på loven sen, jag ska fasiken ha minst VG i bägge, helst MVG! Aja, inte direkt läge att bekymra sig över detta nu.

Nu ska jag kolla klart på Grammisgalan och sen ska jag krypa ner och läsa vidare i min bok! Ska läsa klart serien, och sen blir det jädrar i mig Körkortsteori för hela slanten. Körkortet ska bli mitt!!!!!!!!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0