Resa!! :D:D

Idag var jag och Alexandra och hämtade lite information om resa, det ska bli hur kul som helst!!
Vi har nu 2 hotell kvar och väljer emellan, bägge ligger på samma pris.. På det ena hotellet ska en annan klass bo, exakt samtidigt som oss, och det kan ju vara kul, men det känns som att vi tränger oss på dem lite. Kanske är bättre att välja det andra hotellet bara för det?
Hmm, måste sova på detta inatt!

Idag har jag varit överglad nästan hela dagen, allt positivt som hände igår fick mig verkligen att bli glad och lycklig för åtminstone en dag. Jag hoppas det håller i längre!!! :D

Resan snart bokad, whiiiii!

Andra glädjande saker för dagen!
* Hittade balkavaljer, tack och lov för det!
* Planerade in helgen ytterligare, rättare sagt bjöd in rätt person, haha
* Umgicks med Alexandra hela eftermiddagen! Älskar dig vännen!! =)

Nu ska jag nog försöka sova tidigt idag, lär dö imorgon annars, haha.
Men det lär väl gå som det brukar, fastnar antagligen här en stund till, dock inte på bloggen utan på msn då!

Nattinatt!



Morgondagens planer btw!
Skola, lyssna på orkestern till en början, sen ner till tandläkaren och sen upp till skolan för lektion igen..
Borde försöka välja låt innan jag går och lägger mig, får se om jag lyckas.. Annars får klassen hjälpa mig imorgon helt enkelt!
Efter skolan blir det fika med Krista (hoppas jag, om hon inte ändrat sig..).
Så ser morgondagens planer ut än så länge!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi borde umgås mer ofta!<3 Tycler det är alldeles för sällan. Och vi måste ju vänja oss vid att vara tillsammans mycket ;)

2009-01-25 @ 17:45:12

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0