Oron spränger snart mitt huvud

Jag är en väldigt orolig människa, jag oroar mig för allt och alldeles för mycket varje gång! Jag oroar mig för min egen del och jag oroar mig i nån kombination för mig själv och för alla andra..
Som resan, jag och Alexandra hade inte bestämt vilket hotell vi skulle bo tidigare idag, fast vi egentligen visste vart vi ville bo. Men jag var orolig för att den klassen som vi vet ska bo där inte skulle uppskatta om vi bodde på samma hotell.. Men nu har jag pratat med två stycken av dem som går i klassen och efter detta känns det helt okej att bo på hotellet! Jag hoppas att det blir bra nu! Eller rättare sagt, vi får helt enkelt göra det bästa av situationen! Är de vid poolen och stör sig på att vi är där får vi väl helt enkelt ta en promenad till stranden! Det här ska bli kul, whiiiiiiii!

Dagens positiva saker!!
* Vi fick ett okej på hotellet vi ville bo på utav teknikarna
* Var hos tandläkaren och hade inga hål, haha
* Smsade med R en bra stund efter att jag oroat mig för framtiden, och han fick allt att kännas bättre. Underbar människa det där emellanåt!! Får hoppas han står för allt han säger med, hehe.
* Fick veta att jag ska sjunga på min kusins barndop (igår egentligen, men glömde skriva det igår. Har varit väldigt glad för det idag med i alla fall!!)
* Fikat med Krista, alltid lika trevligt! Tycker verkligen om denna annorlunda människa, haha.

Det får räcka för idag, borde sovit för länge sen, hehe..

Körlektion imorgon!!! :D

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0