Dagens musik!



Dagens musik får bli en av låtarna ifrån musikalen Oliver!
Ja, för er som inte vet det så kommer jag att delta i en svensk uppsättning av denna musikal i början av mars! Eller ja, premiären är 27 februari!
Vi sätter upp denna på vår skola, och jag kommer att spela Bet, som syns här i klippet (har beige klänning och en sjal över axlarna.. Syns mycket med Nancy, som är kvinnan i röd klänning!) Dock stämmer inte filmen överrens med vårt manus, men det är henne jag spelar i alla fall.
Denna låt kommer jag och Matilda sjunga tillsammans, och det kommer blir hur kul som helst! Denna låten kommer vara den bästa i hela musikalen, jag lovar ;P
Vi sjunger på svenska btw, då heter låten "Ha ett bra liv" om ni inte kan översätta själva^^

Nu säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Andreas

bra :)



Ha en underbar kväll!

2009-01-19 @ 18:41:26
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0