Jobb, jobb, jobb..

Har jobbat närapå hela helgen, det har varit riktigt kul!
Småbörjade redan i torsdags, jobbade då i 4,5 timma, sen fortsatte jag med att vara bandansvarig i fredags och jobbade lite då med, vet inte om jag får betalt för det dock..
Sen har jag jobbat både igår och idag, 8 timmarspassen, så i alla fall 20,5 h sen i torsdags, whiii!!
Jag är lite lagom trött dock, men det är alltid bra att ha pengar :D

Vid den här tiden igår sov jag redan, haha, och det dröjer nog inte länge innan jag somnar idag heller! ;P
Ska nog bara kolla klart på Beck, sen ska jag lägga mig och läsa, och det tar väl max en halvtimma innan jag sover, haha.

Kommer snart en lista på vad jag ska försöka hinna med imorgon! =)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0