Har du förändrats?

Du som liten.
1. Vad hette din första bästa vän? Malin
2. Vad hette din första kärlek? Oskar
3. Vilken var din favoriträtt? Makaroner och köttbullar?
4. Vilken var din favoritfärg? Oj, blå kanske?
5. Vart bodde du? Timmele!
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? När jag fick något jag ville, typ en ny barbiedocka misstänker jag^^
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? När någon tog mina saker, eller jag skadade mig
8. Vad ville du bli när du blev stor? Polis, haha
9. Vem var din favorit? Min kusin Sara?
10. Vilket godis tyckte du bäst om? Allt, haha
11. Vilken hårfärg hade du? Min normala, typ cendré kanske det heter..

Nutid
1. Vad heter din bästa vän? Alexandra och Krista
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? ...
3. Vilken är din favoriträtt? Just nu speeeeenat, haha. Annars kyckling!
4. Vilken är din favoritfärg? Lila
5. Vart bor du? Timmele
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Att jag fått träffa så mycket underbara människor de senaste åren!
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Att jag kommit fram till att livet inte är så jädra kul..
8. Vad vill du bli? Nåt bra, som är socialt!
9. Vem är din favorit? Alexandra <3
10. Vilket godis tycker du bäst om? Choklad!
11. Vilken hårfärg har du? Mörkbrun


Kommentarer
Postat av: a home far away

Vilken fin blogg du har och vilka bra frågor!!





Kram Gunilla i Singapore

2009-02-18 @ 13:23:00
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: Jonnee

sv: den är så tråkig så att man somnar..

2009-02-21 @ 12:31:10
URL: http://jonnee.blogg.se/
Postat av: Alex

Hihi jag vet, jag är allas favorit....då å då;)

2009-02-22 @ 13:41:50
URL: http://ladyingreen.blogg.se/
Postat av: Andreas

Trevligt :)



Hoppas du har haft en grym måndag en så länge! Ha det bäst nu.

2009-02-23 @ 18:33:39
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0