Powder blue

En strippa, en fd brottsling, en begravningsentreprenör och en självmordsbenägen fd präst.
Det är dessa personer du möter i denna filmen, och jag vet inte, men det känns inte som en självklar kombination.
Filmen har ett ganska lågt tempo, vilket gör den väldigt seg. Storyn känns sådär, vilket sinkar filmen ännu mer. Efter halva filmen vet man fortfarande inte riktigt vad den handlar om. Att det är personerna nämnda ovan som filmen fokuserar på, det vet man. Man vad vill man få fram av filmen? Jag har ingen aning..
Efter halva filmen börjar jag nästan tycka att filmen är bra, men det sjunker rätt snabbt.
Sammanfattning: En helt okej film, som det räcker att se en gång. Men det gör inget heller om man skippar att se den helt.
Betyg: 2
Trailer:


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så mycket :)

2009-12-29 @ 19:18:43
URL: http://tezzas.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0