Pluggandet är klart!

För idag i alla fall. Är fruktansvärt trött, tur att man slipper fler sena föreläsningar i Jönköping fram över! Ska nu koncentrera mig på att plugga till tentan, så jag får ett bra betyg i kursen! Och sen ska jag sätta fart med bildbehandligen över jul, det har verkligen gått trögt där.. Men det ska göras, för jag tänker inte låta bli den!!

Sen blir det nog nya kurser i vår, på distans.. Vi får väl se hur det går, troligtvis inte så bra.. Aja, jag ska kämpa! Och sen ska jag till London i juni, hoppas jag!!!

Ska försöka göra en ny veckans musik om en stund, sitter och klurar på låtar för fullt! :)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0